Kedves Liesi!

A csomagot Szombaton megkaptam. Mondd meg anyáéknak: köszönöm. Most addig ne küldjenek, míg nem kérek. Egy kollégát, aki eltávozáson volt Hozzád küldtem, hogy gyere el. Vasárnap vártalak. Most mondta ő, hogy nem jöttél.

A Te leveledet pénteken kaptam meg. A kolléga megmondta, hogy mit beszéltetek meg. A szennyesem összecsomagoltam és postán (már lehet) küldöm el. Nekem nincs semmire szükségem. Pénzem van elég. Jól vagyok, azt hiszem valamit híztam.

Itt semmi újság nincs. Írjál majd, hogy mi újság otthon. Mama hogy van? Mit csinál Klári, Gyuri, Oszi. Mindenkit üdvözlök. Ölel és csókol szerető férjed Bandi.

U.i. A portrait, amit a festő kolléga rajzolt rólam már kész. Amint lehet postán elküldöm. Vigyázz rá, mert kréta rajz és mázolódik. Majd üveg alá kell tetetni rámába.  

U.i. A kép a szennyes csomagban van a törölközőbe sodorva, vigyázva bontsd ki, Bandi
  • Látogatás: Azoknak, akik olvasták az előző posztot: a látogatás nem történt meg.
  • Portrait: Sajnos a családi leletek között nem találtuk meg ezt a portrait. Szerintem fontos momentum a táborlakók életében az, hogy le tudják kötni az idejüket, és talán ezzel pénzt is tudnak egymástól keresni.
  • Telik az idő: Majdnem egy hónap telt el. Láthatóan kezd kialakulni a táboron belül egy közösség és az információk és tárgyak közlekedése. Már utazik a kép a törölközőben, már hozzák viszik a hírt az eltávozásra elengedett emberek. Most éppen jól megy a szekér. Van egy kis pénz, jól van nagyapám. Lehet, hogy csak az én fejemben fordult az meg, hogy csak nyugtatgatja az otthoniakat?

 

Szerző: solesz  2012.12.18. 16:23 Szólj hozzá!

Címkék: család 1938 látogatások

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr34971689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása