Kedves Liesi.

Leveledet örömmel vettem és circa 3-szor átolvastam. Itt nincs azóta semmi újság. Egész nap dolgozok. Veszélytelen munkán. Újságot nem kérek, mert itt is olvashatok. Apuskáéknak írtam.

Kérlek küldd el nekem azt a képet ami a Vásárban készült és Rólad ami van jó abból is.

Pótlásképpen egyelőre dupla zsoldot kapok. Mi van a Klárival, viselkedjen jól, mert ha nem akkor kap tőlem, ha hazajövök. A Gyuri hogyan áll az engedély ügyében? Írjál gyorsan és mindenkiről kimerítően. A Józsiéknak is ma vagy holnap írok. A Mamát csókolom s remélem már jól van. Én itt mindennel el vagyok látva és pénzem is van még. Ezzel be is fejezem kirx-kraxomat, ami azért ilyen, mert a szalmán hasra fekve a cigaretta tárcámon írok. Hogy mikor tudok hazajönni, azt nem tudom, de remélem hamarosan.

Csókol szeretettel férjed, Bandi

Kedves Klári, Gyuri és mama! Mindnyájatokat üdvözöllek. Kélek mindnyájatokat szorgalmasan dolgozzatok és tartsatok össze, mert csak így lehet átvergődni ezen a nehéz időkön.
Csókol szeretettel mindnyájatokat, Oszit üdvözli Bandi

  • A család: Gyuri (néhol Bubiként említve) és Klári nagyanyám testvérei voltak. Klári férje volt Oszi aki egyébként kesztyűkészítő volt.
  • Mama pedig a nagyapám anyja volt. Korábban a Baross utca mentén fűszer üzletük volt a férjével.

 

Szerző: solesz  2012.11.04. 14:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://munkaszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr154888475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása